אטרקציות שכיף לחוות

אם אתם חובבי טיולים בישראל, או שיש לכם ילדים קטנים שמחפשים הנאות גדולות, בוודאי תשמחו לבקר בעשרות האטרקציות הפופולאריות שפרושות ברחבי הארץ. יום כיף בגן חיות מסקרן, בפארק מים מרענן או בטיול רכבל מרגש הוא יום של הנאה צרופה וחיוכים גם לילדים וגם להורים.
בין אם אתם מטיילים ותיקים וכבר חקרתם את אתרי הכיף בארץ, ובין אם לא הספקתם עדיין, בוודאי תשמחו להכיר את המקומות הללו שיעשו לכם פשוט טוב על הלב.

פארק מיני ישראל
פיתרון נהדר לאלו שרוצים לגמוע את הארץ ביום אחד וללא כל מאמץ!
בפארק מיני ישראל בלטרון, אל מול נופיו של עמק איילון, תוכלו לקפוץ מתל אביב הסואנת לירושלים העתיקה, למדבר וחזרה לצפון הארץ ולהתרשם מדגמים מוקטנים ומדליקים של אתרי תרבות ידועים.
בנוסף, הפארק מציע אמפי להופעות חיות של מגוון אומנים תחת כיפת השמיים באווירה ייחודית ונפלאה.
המקום מומלץ במיוחד לילדים, ובכל ביקור מציע חוויה חדשה ומהפנטת.

גן גורו
היישר מאוסטרליה הרחוקה, קיפצו לישראל בדילוגים קלים מגוון חיות אוסטרליות שאפשר ללטף ולהאכיל בעצמנו. קנגורו חופשיים, תוכים, קואלות מתוקות, שועלים מעופפים, זוחלים ועוד- כל אלה מחכים לכם בפארק הייחודי שנמצא בגן השלושה סמוך לסחנה.
בפארק מוצעים לקבוצות ולילדים מגוון סדנאות כיפיות, פעילויות מבוכים וכו’, ויש אפילו פעילות למבוגרים בנושא אהבה בין חיות הגן.

אגמון החולה
פארק צפרות בלב השבר הסורי-אפריקני המשמש כאתר תיירות אקולוגי היחיד מסוגו בעולם. בשמי הפארק חולפים מדי שנה מעל 500 מיליון ציפורים, עופות דורסים ועופות מים וביבשה אפשר לצפות בג’מוסים ובחתולי הבר.
הפארק יפהפה ומציע סיור באופניים או ברכבים חשמליים בין בוסתנים ותעלות מים. לאנשי חיי הלילה קיים גם סיור לילי העוקב בשקט אחר תנשמות ועטלפי פירות יחד עם תצפית כוכבים וקומזיץ.

מרכז קנדה
במרכז קנדה תמצאו שפע אפשרויות לבילוי לכל המשפחה ולכל גיל. המרכז מציע בריכות שחייה, ספא מפנק, מסלולי באולינג, מתנפחים, מטווח ירי מקצועי והדובדבן שבקצפת- משטח אולימפי להחלקה על הקרח.
הילדים לא יוכלו להתלונן שמשעמם כי במרכז קנדה תמיד תמצאו מה לעשות!

אם הגעתם עד הצפון, לא כדאי לכם לפספס את הצימרים במושבה כנרת.

 

קרדיט תמונה: אתר צימר – גן גורו פארק אוסטרלי