מסעדות בצפון שלא תרצו לפספס

לכולם יש את הרגע הזה בסופ”ש שהם קמים ואומרים, “חייבים לסוע לצפון, אומרים שממש יפה שם”. מלבד שהדבר נכון, אין דבר כזה טיול בצפון בלי ביקור במסעדות ייחודיות לאיזור.

אספנו לכם מסעדות מומלצות באיזור בצפון, כדי לעשות לכם את הטיול יותר טעים.

מסעדת מרקטו. עכו.

המסעדה נמצאת בבזאר התורכי בעירהעתיקה של עכו. השף הוא עומרי שחר, בעל המסעדה הקסומה בעכו ובעל כמה מסעדות בחו”ל. המסעדה מציעה אוכל איטלקי-ים תיכוני.

מוזת המסעדה, אם אפשר לומר כך היא הטאבון, רוב המנות נעשות בו מול אורחי המסעדה ומחומרי שנאספו בשוק המפורסם של העיר עכו. יש מנות לכולם- בשריות, חלביות, צמחוניות וגם פירות ים.

מסעדת 1910. מיקום: דגניה א’.

זוהי מסעדה נוספת בניחוח איטלקי-ים תיכוני.

ברוב השבוע (א-ו) המסעדה פתוחה רק לארוחות ערב, כך שאם רציתם לסיים את היום במסעדה קסומה בצפון, המקום הזה יכול להתאים למשבצת. המסעדה היא בבעלותו של השף עודד שוורצבד, ואם זה לא מספיק, היא יושבת על שפת הכנרת והנוף ממנה מרהיב. המסעדה ממוקמת בחצר ראשונים העתיקה בקיבוץ ומציעה מגוון מנות הלקוחות מהמטבח הים תיכוני, בשילוב נגיעות איטלקיות. המסעדה מקנה מעין אווירה אירופאית בלב הקיבוץ הצפוני. גם פה תמצאו מנות שמתאימות לרוב האנשים, ואפילו לתינוקות שלכם (מרק קטניות הינה ארוחת ערב רכה וטעימה לעוללים, וגם לכם), החל מסטייק וכלה בקינוח מושקע של קרם מסקרפונה ותותים טריים. בשורה התחתונה, אווירת המקום היא פרמטר מאוד משמועתי לבילוי במסעדה הזו.

מסעדת מגדלנה.צומת מגדל.

מסעדת שף הממקומת סמוך למגדלא העתיקה. מגדלא היא מקום הולדתה של מרים המגדלית – מריה מגדלנה ומשם ככל הנראה נולד השם המיוחד למקום המיוחד. השף שאחראי על כל היופי שלמסעדה יש להציעה הוא יוסף (זוזו) חנא. גם במגלדנה הנוף להר ארבל לא מאכזב , יחד עם הרי הגולן והכנרת שגרמו לנו להרגיש מאוד רגועים ונינוחים. המסעדה מציעה מנות פתיחה מושקעות (פלאפל איטלקי, עולש בר ואסור לשכוח את הפילה חציל שחובה להזמין). לאחר מכן מגיעים למנות העיקריות הכוללות פירות ים, דגים וגם בשר כמו סטייקים, קבבים וגם שניצלים למי שאוהב לאכול בשר-לייט. אם כבר הגעתם ולא סיימתם בקינוח, הרי זה כאילו לא אכלתם במגדלנה. אם טיילתם עם זוג חברים, או פשוט יצאתם כקבוצה, ישנה האפשרות של “מגדלנה רויאל”. פלטת קינוחים המתאימה ל-4 אנשים, כדי שלא תצטרכו להתלבט בין כל הטוב שיש למגדלנה להציע. גם בא לכם לחלוק רק קינוח אחד, מגלדנה שם בשבילכם עם מבחר מפנק של קינוחים איכותיים.

table-2918953_960_720