טיולי ספורט אתגרי

אוהבים ספורט? אוהבים את תחושת האדרנלין הזורם בדם? מצויין! אתם בטח תאהבו את ההמלצות שלנו לבילוי עם חברים או משפחה בסוף השבוע הקרוב.
ספורט אתגרי כולל מגוון רחב של פעילויות ספורטיביות בים, באוויר וביבשה ואוחז בתוכו קסם הרפתקני עם תחושה קלה של סכנה ואתגר. אין צורך בניסיון רב בחלק מענפי הספורט האתגרי והוא יכול להתאים גם לילדים אמיצים וגם למבוגרים שגילו לא מכבר את הכיף הגדול שבפעילויות אקסטרים.

טיולי ג’יפים וטרקטורונים
חוויית נהיגה מטריפה במסלולי העפר של ישראל. הצטרפו לשיירת ג’יפים או טרקטורונים כנהגים (אפשר גם לשבת ליד הנהג…) לנסיעה בשטח בגליל, ברמת הגולן, בנגב ובערבה.
קיימות אינספור חברות המציעות טיול אתגרי בכלי הרכב הנועזים לצד נוף מהמם בנסיעה שתקפיץ לכם את דופק הלב. התכוננו לנשום קצת אבק!

רפטינג ושיט קיאקים
שיט סוער במימי הירדן הוא פיתרון מעולה לחום הכבד של יולי אוגוסט ומתאים לכולם מילדים קטנים ועד לסבא וסבתא הרפתקנים.
תוכלו לבחור במסלול רגוע בין צמחייה ירוקה ונוף משגע לבין מסלול נועז הכולל מפלים, סלעים וזרמים חזקים של כיף.

סנפלינג
להתגבר על הפחד תוך ירידת מצוקים ומפלים בעזרת רתמה וחבלים זה הכי מספק שיש.
בעזרת מדריך מקצועי תגיעו למקומות שלא תוכלו לראות ללא הסנפלינג ותהיו חלק מקבוצת אמיצים בחוויה קסומה עוצרת נשימה. הסירו דאגה מליבכם, הסנפלינג הוא ספורט בטיחותי וקיים בארץ כבר שנים, ומתנהל במסלולים שנקבעו על פי כל התקנים הנחוצים. הפעילות מתאימה למשפחות, לילדים, ליחידים או לקבוצות ומעניקה תחושת ניצחון שלא הכרתם בעבר.

פיינטבול
בואו לשלב ספורט אתגרי וכלי נשק מתקדמים עם כדורי צבע בזירות לחימה מעוצבות. זהו משחק חברתי מאתגר שנערך בשטח לחימה עמוס מקומות מסתור וכולל משימות שונות שיש לבצע בכל מערכה. אורך הפעילות משתנה ממקום למקום ועומד בערך על שעה וחצי של מאמץ כיפי ומלא אדרנלין. אז קדימה, התארגנו בקבוצות של 8-10 חברים ותאמו מפגש באווירה צבאית. משוחררים!

צלילה
הרפתקאה בעולם תת ימי מיסתורי ומרגש מחכה לכם בים התיכון ובאילת. בניגוד למה שנהוג לחשוב, אפשר לצלול גם בחורף וזו חוויה מדהימה לא פחות – רק אל תשכחו חליפה טרמית.
גשו אל מועדון הצלילה המועדף עליכם וצאו לגלות אוצרות תת מימיים מלהיבים, דגים יוצאי דופן ואולי אפילו תשלבו שחייה עם דולפינים באילת.

צניחה חופשית
את הספורט האקסטרימי ביותר השארנו לסוף!
אם כבר ניסיתם את כל שאר ההצעות, מה עוד נשאר חוץ מלקפוץ ממטוס ולהמתין שהמצנח ייפתח?
כל אחד חולם לראות את הכל ממעוף הציפור ולהרגיש על גג העולם, ואז ליפול במהירות של 200 קמ”ש אל הקרקע. הפעילות הספורטיבית הזו מיועדת לחבר’ה אמיצים מכל הגילאים שאוהבים אדרנלין ומוכנים לקחת את סף הריגוש צעד אחד קדימה. בהצלחה!

 

קרדיט תמונה: אתר צימר – צניחה חופשית מעל ים המלח