ירח דבש מפנק בצימר

מזל טוב! החלטתם לצאת לחופשת ירח דבש קרוב לבית? יש אלפי צימרים מפנקים במיוחד שישמחו לארח אתכם בתקופה היפה והשמחה ביותר שלכם!

אז רגע לפני שאתם בוחרים את הצימר, שימו לב אילו דברים כדאי לבדוק ולוודא, על מנת שהחופשה שלכם באמת תהיה מושלמת!

  1. צימרים לזוגות בלבד

כדי להימנע מהפתעות לא נעימות כמו בכי של תינוק או רעש של ילדים שצועקים בשעות הבוקר המוקדמות, בדקו שהצימרים שבחרתם מותאמים לזוגות בלבד ולא למשפחות. זה יבטיח לכם חופשה שקטה ורגועה.

  1. צימר מבודד

עדיף שהצימר שבחרתם יהיה מבודד, זאת על מנת להבטיח לכם פרטיות מלאה ואפשרות לשים מוזיקה רועשת עד השעות הקטנות של הלילה. ישנם הרבה צימרים בצפון השוכנים בקצה הר כך שכל מה שאתם רואים מולכם הוא נוף עוצר נשימה וכל מה שאתם שומעים זה ציוץ הציפורים או קולותיהם של חיות הבר. חוויה אמיתית.

  1. לא שומר שבת

ישנם הרבה מושבים שומרי שבת המציעים צימרים להשכרה, אך כדאי לשים לב שבצימרים אלו לא ניתן להדליק מנגל בשבת, במידה ואתם חפצים. או כל פעולה המחללת שבת בפרהסיה.

  1. ג’קוזי

ברוב הצימרים תמצאו ג’קוזי או חיצוני או פנימי. תחליטו איזה סוג אתם מעדיפים ותוודאו זאת. ישנם צימרים המספקים גם שמנים ומלחים לג’קוזי, במידה ולא, מומלץ להביא מהבית.

  1. בריכה פרטית

בעונת הקיץ הבריכה היא המרענן הרשמי ואטרקציה נוספת ונעימה. מומלץ להנות מכל העולמות ולהשכיר צימר שגם מספק לכם בריכה פרטית. כמובן שבעונת החורף כדאי לוודא שהבריכה מקורה ומחוממת.

  1. ארוחת בוקר לחדר

אחד הפינוקים הגדולים ביותר בחופשה בצימר היא קבלת ארוחת הבוקר לחדר. אתם יכולים עדיין להישאר בפיג’מות וליהנות מארוחת בוקר ישראלית טעימה ומפנקת. מומלץ לבקש.

  1. טיפולי ספא

לאחר התקופה הלחוצה שעברתם מגיע לכם להירגע ולהשתחרר ואין יותר טוב ממסאז’ מפנק. ישנם צימרים המספקים טיפולי ספא ומסאז’ים ולרוב המחירים משתלמים, כדאי לבדוק.

  1. צימר יוקרתי ומרווח

בגלל שאתם בירח הדבש שלכם אל תוותרו על האיכות והרמה של הצימר. תתפנקו לכם בצימר יוקרתי ומרווח, ובדקו שהוא מאובזר בכל הציוד שאתם מעוניינים. יש מבחר של צימרים יוקרתיים או סוויטות המעוצבות בקפידה ומציעות חופשה איכותית.

חופשה מהנה 🙂