חמישה דברים שחשוב לוודא לפני טיסה לחו”ל

אז חיכיתם, (וחיכיתם.. וחיכיתם) וסוף סוף הגיעה החופשה המיוחלת שלכם.

אז לפני שאתם רצים לנתב”ג ומתלהבים מהדיוטי-פרי, יש כמה דברים כדאי לעשות לפני. קבלו אותם:

  1. לוודא לקראת יום הטיסה מה מזג האוויר – הרבה פעמים אנו מזמינים טיסה חודשים (או אפילו שנה) מראש. הרבה יכול לקרות בזמן הזה, וגם מזג אוויר עלול להשתנות, בעיקר במדינות אירופה שבהן כל יום הוא הפתעה.
  2. ודאו שיש לכם ביטוח נסיעות לחו”ל– כמה סיפורים על אבדת כבודה קראתם? על כמה מקרי תאונות בחו”ל סיפרו לכם החברים? בלי ביטוח נסיעות לחו”ל אתם נוסעים חשופים. אם אין לכם ביטוח תצטרכו לשלם על הכול מכיסכם.
  3. אירזו “קל” – גם אם אתם לפני טיול קניות מטורף או סתם נוסעים לראות טבע, אירזו כמה שפחות. כך, אם תרכשו דברים נוספים יהיה לכם מקום לאחסנם מבלי להגיע למשקל עודף, וגם אם לא קניתם דבר, מה יותר נחמד ממזוודה קלה?

*יש אנשים אשר מסתדרים עם תיק עלייה למטוס אשר מכיל את כל תכולתם, אם אתם כאלה, הרווחתם. אפס סיכוי שהמזוודה תעלם, ואין לכם הרבה לסחוב.

4. חפשו טיפים בפייסבוק: פייסבוק מלא בטיפים, תמונות מפות ושלל חוויות שהגולשים מפרסמים. כל אלה יכולים לעזור לכם ליצור את הטיול המושלם מבלי להאבד ברחבי הרשת ולשבור את הראש. רובינו סומכים על חוות דעת יותר מאשר על אתרי תיירות.

*תהיו חברים, הייתם בחו”ל? שתפו גם אתם איזה טיפ או שניים על הטיול שלכם.

5. וטיפ אחרון: טוסו רגועים. טיול לחו”ל הוא הזמן המושלם להתנתק ולחדש אנרגיות ולמלא מצברים, יישמו את כל הטיפים שלנו, קחו נשימה עמוקה וצאו לטרוף את היעד שלכם, כנראה שמגיע לכם.