קמפינג בישראל

יציאה לטיול הכולל קמפינג בטבע הוא כנראה הבילוי הכי כיפי שיש. חובבי טבע אמיתיים שמתים על טיולים באוויר הפתוח בוודאי יסכימו איתי, כי מה יותר משחרר ומרגיע ממאהל מוצל עטור מחצלות ונגינת גיטרה נעימה? הוסיפו על כך את מאור הכוכבים הנוצצים בלילה החשוך וסיפורי מיסתורין סביב מדורה קטנה וקיבלתם את הבילוי האולטימטיבי לסוף שבוע עם החברים והמשפחה.
אפשר לחגוג כל אירוע אפשרי בבילוי בקמפינג משגע כמו מסיבות רווקים, ימי הולדת, ימי נישואין או כל אירוע אחר שעולה על דעתכם ושכולל את האנשים האהובים עליכם במיוחד.
האינטימיות שבקמפינג מחברת ומלכדת את המבלים ותופרת עוד זיכרון כיפי לרקמת הזכרונות המשותפים עם היקירים שלכם.

יציאה לקמפינג – מה צריך?

יציאה לקמפינג כרוכה בלא מעט ארגון מקדים. יש כאלו שיעדיפו להתבודד בפינת חמד בסמוך לנחל החצבני וליהנות מהשקט ומהפרטיות. לאלו מומלץ להתארגן עם ציוד כמו גנרטור לתאורה, בטריות, שולחנות כתיבה וכל ציוד האוכל שנדרש כדי להרים ארוחת ערב מפנקת. קמפינג שכזה מתאים בעיקר לקבוצות חברים או לזוגות.
יש כאלו שיעדיפו את הקמפינג שלהם דווקא בחניוני הלילה הפרושים ברחבי הארץ ומציעים כמעט כל מה שצריך עבור טיול מושלם בטבע. החניונים מספקים תאורה ונקודות חשמל, שירותים ומקלחות, מזנונים ושולחנות פיקניק במדשאות רחבות ידיים. פשוט נפלא!
את החניונים ניתן למצוא בכפר בלום, בית הלל, קיבוץ הגושרים, כפר הנוקדים ובעוד עשרות מקומות.
מתאים במיוחד למשפחות עם ילדים קטנים, לימי גיבוש של קולגות מהעבודה, קבוצות מאורגנות וכו’.
בתשלום סמלי, חוויית הקמפינג המושלמת מחכה לכם ממש בחניונים אלו.

כך או כך, קמפינג הוא ללא ספק הדרך הכי מאתגרת ומעניינת להרגיש את הטבע במלואו בבילוי שיעניק אינסוף חוויות חדשות לספר.
באתר מוצגים לכם חניוני הלילה המפרטים על המתקנים המוצעים במקום, פשוט בחרו אחד וצאו לדרך, תיהנו!

 

קרדיט תמונה: אתר צימר – קמפינג גלילי